سرماخوردم بینیم کیپ شدهدچیکارکنم حالت تهوع دارم

۴ پاسخ

منم مث توام شبا نمیتونم بخابم😬

مثل همیم😭😭😭😭

فقط میتونی بخور سرد و گرم استفاده کنی اسپری سدیم کلراید بینی هم مجازه

سرخود چیزی مصرف نکن باپزشک مشورت کن

سوال های مرتبط