۳ پاسخ

اره من خوردم

دختر منم همین طور دکترا میگن اشکالی نداره نمیشه دارویی بهش داد منم قرص سرما خوردگی خوردم بهتر شد

نوزاد منم بعضی وقتا سرفه خشک میکنه که یه صدای خاصی میده

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۴ ماهگی
مامان maya مامان maya ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی
مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۳ ماهگی
مامان آراد
آرش مامان آراد آرش ۲ سالگی