خانما راست میگن سنو زیادش خطرناکه؟

۸ پاسخ

ضرر نداره فقط اوایلش خوب نیست صدای قلب رو پخش کنن چون هنوز خیلی کوچولوعه برای صدای قلب باید چند هفته بگذره بعد

ن عزیزم امواج سونو امواج صوتی هستش و هیچ ضرری برای جنین نداره

اره عزیزم

نه اصلا ضرر نداره ،این حرف آدمای بیسواد

جاری من رادیو لوژیست میگه اصلا ضرر نداره فقط ماه های بالاتر ممکن خواب نی نی رو بهم بزنه

نه هر دیقه سونو نمیکنی ک نهایت نهایت هر دو سه هفته

آره گلم

نشنیدم من

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته بیست‌ونهم بارداری