۵ پاسخ

والا من دکتر گف اصلا ی همچین چیزی امکان نداره ک اشتباه بشه ولی خب از بس تو اینستا و گهواره دیدم خودمم ب سک افتادم مشکل اینجاس همسرم ب همه گفته

من شنبدم سلفری فقط ۲ درصد خطا داره، من ۳ هفته اس نتیجه سلقری اومده ولی ندیدم تا این جمعه ببینم میشه جشن بگیریم

تا انومالی صبر کن

کلا ی درصد خطا داره

نه الان تو اینستا پر شده سلفری هم جای خطا داره
به نظر من عجله نکن
اگه هم صبر نداری ۱۶ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان 💙Karen🩵 مامان 💙Karen🩵 روزهای ابتدایی تولد