مامانا اسهال بچه‌ی شش ماهه چجوریه؟

۲ پاسخ

پسر منم هر ۲ساعت ی بار ولی حجمش خیلی کمه برای دندوناشه ؟

دختر به طور معمول دوبار دفع داشت چند روزه تعدادش بیشتر شده
بو میده و شکمش صدا میده
بردمش دکتر دارو داد چون تب داشت
گفت اگه تب نداشته باشه برای دندون هس

سوال های مرتبط

مامان ارمیا🩵 مامان ارمیا🩵 ۷ ماهگی
مامان ملكـــا🎀 مامان ملكـــا🎀 ۸ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی