خانما من تو ۲۸ رفتم سونو کی باز برم سونو؟؟؟

۵ پاسخ

اره ۳۲من ۳۳انجام دادم

عزیزم حرکت جنین به چه صورت احساس می کنید من احساس میکنم حرکت هاش کمه

من هردوهفته دارم میرم ۲۸ رفتم ۳۰ رفتم و حالا بعدی ۳۲ البته من پساری دارم نمیدونم بخاطر اینه یا نه

۲۸ هفته و چند روز رفتی سونو چقدر بود وزنش عزیزم

بین ۳۲تا ۳۵هفته گلم واسه وزن

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد