دل درد شدید پایین دل دلیلش چیه ی ماهه باردارم

۵ پاسخ

من هنوزم تین درد رو دارم
انفاقا صبح‌ دکترم اورژانسی فرستادم بیمارستان ولی خدا وشکر چیزی نبچد
ولی درکل بهم گفت باید هنوز شیاف استفاده کنم

اگ برا عفونت باشه چ مشکلی پیش میاد

میگن بچه داره جا باز میکنه و رحم داره بزرگ میشه برا اونه، البته دور از جون ممکنه بخاطر عفونت هم باشه بازم دکتر برو بهتر راهنماییت میکنه
ممکنه بهت شیاف پروژسترون بده

دراز بکش سمت چپت
استراحت کن
جا باز میکنه جنین
با استراحت خوب نشدی حتما ب دکتر بگو

عزیزم دل درد پریودی طبیعی منم داشتم ولی نه شدید هی می‌گرفت و ول میکرد یکم به سمت چپ بخوابین بهتر میشین ولی اگر شدید با دکترتون مشورت کنید

سوال های مرتبط

مامان قندنبات خونمون مامان قندنبات خونمون روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریو 👼🏻🩵 مامان آریو 👼🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ویکم بارداری