۴ پاسخ

دیشب منم اونجوری شدم تا صبح نتونستم بخوابم. حس میکردم بچه داره میاد. رکب خوردم😃

درد زایمان احتمالا

فک کنم انقباض باشه
دردات داره شروع میشه بنظرم
دردات هی میگیره ول می‌کنه یا ن ؟

برو بیمارستان شاید بچه داره میاد

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس خانوم مامان گیلاس خانوم ۷ ماهگی