۳ پاسخ

من فردا انشالله بستری میشم برای پس فردا سزارین دارم

بسلامتی زایمان کنی عزیزم ، سزارین هستی یا طبیعی ؟

منم ۴ روز دیگ وقت زایمانم انقدر علائم اومده سراغما..
حالا تکون های بچه رو ببین خوبه ؟بعد درد پریودیت منظم باشه یعنی انقباظه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری