۵ پاسخ

اگ استراحت کردی وبهترنشدی بله .منم موقع زایمان حالت تهوع شدید داشتم حتی بالا اوردم .

عزیزم من درد زایمانم با کمر درد شدید شروع شد
ببین اگه میگیره و ول میکنه انقباضه
و زمان بگیر اگه تو فاصله ی منظم بود درد زایمان
مثلا هر ۵ دقیقه یکبار
هر ده دقیقه

دردت میگیره ول می‌کنه؟
درد پریودی؟
رفته رفته بدتر میشه؟
موقع درد بچه خودشو صفت می‌کنه؟
حس دشویی اسهال اینا نداری؟

برو بیمارستان بزار چک کنن چون هفته های آخری این علائم می‌تونه نشانه زایمان باشه

شکم‌دردت زیادوبافاصله کمه؟؟؟غیرقابل تحمله؟بااستراحت خوبه نمیشه؟

سوال های مرتبط