خانما دمنوش به برای زیبایی جنین خوبه؟

۶ پاسخ

مگه میشه تغذیه بی تاثیر باشه شما یه آدم عادی معمولی رو نگا کن تغذیه ش خوبه آب زیر پوستش رفته پوستش شاداب تر صورتش سرحال تر حالا همون آدم اگر لاغر لاغر باشه تغذیه نداشته باشه تمام عیب های صورتش بیشتر نمایان میشه پوست کدر تر میشه انرژی و شادابی صورت قطعا کمتر میشه پی تغذیه خیلی مهمه نگید مهم نیست سعی کنید چیزای سالم و ارگانیک بخورید

من سر بارداری اولم دمنوش به میخوردم زن داداشمم میخورد هر روز مشکلی نداره انگار که خود میوه به هست
حالا من روزی یک چهارم به رو میخورم

اتفاقا با سیب دم کن خیلی خوبه
و خواص داره
ایمن ترین دمنوش بارداری یرای بچه هم خیلی خوبه من یه رو در میون میخورم

دمنوش کلا ممنوعه تو بارداری

دمنوش ها اغلب منع شده ان در بارداری
برای زیبایی از میوه ها استفاده کن سیب و به و گلابی بهرینا برای زیبایی هستند

زیبایی بچه با به و میوه و چ بدونم اینا چرت و پرته
همه چی ب ژن ادم برمیگرده ادم چ چیزامیشنوه بخدا

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرمین مامان آرمین هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان فرزین مامان فرزین روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ویکم بارداری