برای زیبایی جنین چی بخوریم از هفته چند به بعد؟

۱۲ پاسخ

من فقط خربزه میخورم

به و سیب باعث خوشگل و خوشبو شدن بچه میشه

به.سیب.خربزه.طالبی.

من سیب توت فرنگی اینا میخورم

منم اعتقادی ب خوردنی‌خوردنیجات ندارم ولی باشه میخورم

هلو و خربزه

لبنیات هم میگن خیلی خ به

ماست و دوغ و شیر

سیب به دمنوش به و عناب هلو

من تموم میوه هاوغزا هاخوردم.. هرچی چیزای خوب بود. خودمو شوهرم سفیدیم بچمون سبزه شده

زیبای جنین به خانواده میره عادتن
ولی میگن سیب به

میگن 2.3ماهگی به وسیب بخورین .من فقط سیب خوردم.به همینجور مونده تویخچال

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیار و ماهلین مامان مهیار و ماهلین هفته سی‌ام بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخودچی💗💗 مامان نخودچی💗💗 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فرزین مامان فرزین روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ودوم بارداری