۱۱ پاسخ

پودر لیدی میل
🤢🤢🤢

آبگوشت خیلی خوبه

از همین الان

شماهم سزارینی هستین

مامان پسته دکتر کیه

از الان کلا مفید و پروتئین خوری رو داشته باش

اصول وزن گیری جنین از ۳۸ هفته به بعده
من خودم تا ۲۵ یا ۲۶ هفتگی ویار گوشت و مرغ و تخم مرغ داشتم اصلا نمیتونستم بخورم ولی از ۲۸ هفتگی به بعد که بهتر شدم کباب و حلیم و عدسی و آجیل و مغزیجات و تخم مرغ رو خوردم مخصوصا آجیل که هر روز میخوردم از ۳۱ هفتگی به بعدم آجیل رو با شیرموز مخلوط،میکردم معجون درست میکردم خیلی جوابه

چی بخوریم؟ خیلی اطلاعات ندارم
گوشت قرمز و ماهی هم نمی‌خورم ، چی جایگزین کنم به نظرتون؟

از الان هم بخوری طوری نمیشه
به اندازه بخور

حالا چی بخوریم

من چون دوقلویی احتمال زود دنیا اومدن هست میخوام زود شروع کنم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی