از چند هفته به بعد نیاز نیست برای سونو گرافی آب بخوریم؟

۶ پاسخ

انتی ب بعد انتی ام نیازی نیس

منک همشیه خواب بود گفتن برو چیز شیرین بخور بیدار بشه

برای همه سونو ها اگه آب بخوری و مثانه پر باشه رحم واضحتره

ب سونو ربط داره۱۸ هفته رفتم گفت بخور
۱۴ رفتم گفت نخور

فقط واسه سونو قلب مثانه باید پر باشه

من برا ۱۸هفته اب خوردم بعد اون دیگه نخوردم

سوال های مرتبط

مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان سه قلو ها مامان سه قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامانی مامان مامانی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری