۴ پاسخ

من میذارم
به کمر فشار نمیاد که
بند تنظیم داره میذاری روحالت خابیده
بچه دراز کشیده راحت

اره ولی زیاد نمیزاشتم میترسیدم کمرش فشار بیاد

من می‌ذارم

من میذارم.
تو تاب می‌خوابه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۶ ماهگی
مامان پرنیان ✨ مامان پرنیان ✨ ۱۷ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان نیکان💙 مامان نیکان💙 ۶ ماهگی