۴ پاسخ

ماسک بزن من انفولانزا گرفتم ماسک زدم خداراشکر بچم نگرفت

تند تند اسپری سدیم کلراید بزن و بابونه و این جور چیزا بخور ماسک هم بزن

شیرخودتو میدی؟

یکم نبات بسوزون بخور...

سوال های مرتبط