منم ابریزش بینی دارم بیحالم
نمیدونم چیکارکنم بچم نگیره
کتوتیفن بخور . ماسکم بزن ببین بدترشدی سریع دکتر . ولی ماسکتو بزن بچه بگیره نمیتونی نگه داری کنی ازش
چایی آبلیمو عسل خییییلی بخور چون هنوز ویروس تو گلوته تو تنت نرفته
اگر عنبر نسا داری دود کن آبریزشت بند میاد
ماسک بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.