۲ پاسخ

عزیزم این دستور پخت خیلی خوبه
برای ۱۰ نفر تقریبا
حبوبات ۲۴ ساعت خیس شده از هر کدوم ۱ لیوان(حتما خیس کن ک زود بپزه و نفخش گرفته شه)
(لوبیا چیتی ،نخود،عدس)
۵ لیوان هم گندم خیس کن
۱ تیکه بزرگ هم قلم بزار جدا بپزه آبش رو آخر قاطی میکنی

گندم و بزار بپزه..۲ ساعت اینا ک پخت حبوبات رو بهش اضافه کن پیاز داغ و زرد چوبه هم بریز بزار ۱ ساعت و نیم ۲ ساعت هم بپزه آخر هم آب قلم و اضافه کن

طرف ما آش دندونی رو اینجوری درست میکنن پیتزداخ میکنیم نعنا می زنیم ونخود وسیرابی و گندم اضافه می کنم و واقعا خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان آدرین🌊 مامان آدرین🌊 ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۶ ماهگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی