۳ پاسخ

عزیزم پدی لاکت اسهال و یبوست نمیکنه
یه سری باکتری مفیده که به تقویت گوارش کمک میکنه
من ۵ قطره میدادم هم پدی لاکت هم کولیک ایز

پدی لاکت که برای نفخ و کولیک و رفلاکس

پدی لاکت رو اکثرا واسه اسهال تجویز میکنن
کولیکیزهم برای رفع نفخ و دلدرد بچه هست

سوال های مرتبط

مامان معجزه من مامان معجزه من ۶ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۹ ماهگی
مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی
مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان آیکا مامان آیکا ۱۲ ماهگی
مامان 💙نیکان💙‌ مامان 💙نیکان💙‌ ۵ ماهگی
مامان نورا خانوم💕 مامان نورا خانوم💕 ۱۳ ماهگی