به نظرتون مثبت؟🥺

تصویر
۲۰ پاسخ

خط تبخیره فک کنم

میخواستم به پرسم مثبته یا منفی هفت روز تاخیر داشتم تست رو انجام دادم اینجوری شد یا زود تست رو انجام دادم ممنون میشم بهم بگید

تصویر

دیروز از منم همینطور شد
خط سفید افتاد دورش صورتی شد
یعنی منم مثبتم؟🥲🥲🥲🥲😭😭😭😭

آره گلم مثبته مثبته آزمایش بده و‌ فردا مجدد تکرارش کن😍😍😍

مثبته عزیزم هاله صورتی داره مبارکه

کنار خط سفیده یه هاله رنگی هست

مثبتههه🥹

اگر مارک بتا هسته ممکنه کاذب باشه ...
یکی دیگه از یه مارک دیگه بزن

موثبتهه

مبارکه گلم

داره میگه برو ازمایش

تکرار کن گلم

چرا یه سفیده یه صورتی 🤔

مبارکه مثبته

وقتی بی بی چک حالش سفید یا خاکستری باشه کاذبه ولی بی بی چک شما حالش صورتی مثبته

مثبته برای منم دقیقا همینجوری بود باردار بودم

ان شالله ک مثبت بشی عزیزم ❤️🥰

سلام عزیزم برا منم اولش همینقدر کمرنگ‌بود مثبت شدم..دو سه روز دیگ باز تکرار کن..

مثبته

هاله داره عزیزم اگه چند دقیقه اول بوده مثبته

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان شاهان گل پسرمون مامان شاهان گل پسرمون تولد
مامان شاهان گل پسرمون مامان شاهان گل پسرمون تولد
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان فسقلک🥹 مامان فسقلک🥹 ۱ ماهگی
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان سونا مامان سونا هفته هشتم بارداری
ثنا ثنا قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان طاها مامان طاها هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی هفته هشتم بارداری