نوزاد ۷ ماهه تب داره وسرما خورده وسینش خلط داره میشه واکس سرخک زد؟

۳ پاسخ

عزیزم هر واکسنی که میخوای بزنی بچت از حداقل از یک هفته قبل نباید مریض باشه وگرنه بدترمیشه

نه منم دخترم مریض شد دکترش گفت وقتی خوب شد برو واکسن بزن

سلام الهی جانم نه فعلا نزنید برین بهداشت هم بهتون میگن

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری