سلام مامانا خوبید؟
کسی شیشه شیر مارک پینو خریده؟

۴ پاسخ

اونت ضد نفخ هم هست گلم♥️😘

من چیکو گرفتم دوسایز هم ضدکولیک هست همم شبیه سینه مادر سرش واینکه قطره قطره باید بیاد ک میاد

منم میخوام‌بگیرم
هم مناسبه هم طرحش جدیده

من اونت گرفتم اطرافیانم گرفته بودن میگن عالیه قیمتش هم مناسب

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوشولووو👶🐻 مامان کوشولووو👶🐻 هفته سی‌وششم بارداری