۳ پاسخ

نریز تو شیر خشک
بریز تو سرشیشه بخوره ربع دقیقه قبل شیر بده جذب بشه

با چیزی قاطی نکن
همونطوری صبح تا ظهر بهش بده یکدفعه هم نده هر یکسااعت مثلا بهش بده تا۲۵قطره بدی ولی قاطی نکن با شیرخشک با چیز دیگه
جذبش پایین میاذ

اد نمیخر بچت

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۸ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی