سلام من امپول ازاد سازی تخمک زدم بعد چند ماه باردار میشم

۳ پاسخ

سلام گلم
آمپول آزاد سازی وسط سیکل میزنی که تخمکی روکه همون ماه داری برات آزاد کنه
ان شاءاالله برات آزاد کنه گلم که به ماهای بعد نکشه

اها اگه این ماه باردار نشدم ماه بعدم امپول بهم میده دکتر

ببین اصلأ مشخص نمیکن ، من ۴؛۵ دوره آزاد سازی زدم و باردار نشدم
ولی خیلیا دیدم بار دوم باردار شدن

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ودوم بارداری