این قسمت سفت بشه درد بگیره انقباضه؟

تصویر
۴ پاسخ

شما هفتتون از من بیشتره
تو هفته ی من اینجوری بودی؟ آخه من سردمم نیست بازم درد میگیره

فک نکنم، منم همین دردو زیاد دارم، همین چنددیقه پیشم داشتم، سفت میشه و درد میکنه، حس میکنم سردم میشه بدتر میشه، حس فشار زیاد

من زیر شکم سفت میشه خیلی همین قسمت درد میگیره یعنی این انقباض نیست ؟
کل شکم باید درد بگیره ؟

فکر نکنم عزیزم انقباض یه چیزی شبیه درد پریودی شدید هست و کل شکم سفت میشه تجربه من اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری