خانما من چهلم تموم نشده میتونم نزدیکی کنم ینی میتونم اقدام کنم

۵ پاسخ

بنظرم نداشته باشی بهتره چون هنوز جای زخم کامل ترمیم نشده و ممکنه باعث عفونت بشه
و اینکه ب شدت هم میتونه دردناک باشه رابطه برات

عزیزم قشنگ حس شمارو درک میکنم
ولی حتما بزار۳ دوره پریود بشید و بدنتون اماده باشه برای بارداری بعدی
واز همه مهمتر اینکه حال روحی مناسب پیداکنید

ن بذار چهلمت بگذره یکم بدنت ریکاوری شه بهش استراحت بده

کاش با دکترت حرف بزنی

چهلم چی؟؟؟ زایمان ؟؟

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان شیوا مامان شیوا قصد بارداری