سلام خانما قیمت سرلاک گندم خرما چنده مارک نستله

۸ پاسخ

من حریره بادام گرفتم ۳۴۰ بود

داروخونه نزدیک خونمون پرسیدم گفت ۲۵۰

من 3روز پیش گرفتم 270

نمی‌دونم گندم ساده گرفتین

من ۲۵۰ میگیرم

اول بهتره با سرلاک شروع کنی بعد خودت درست کنی

من فرنی برنج دادم خیلی خوشمزه و خوب هستن مارک نستله بگیر فک کنم دویست هفتاد بود

اصلا از دارو خونه یی نده نگهدارنده داره بچه گناه داره

سوال های مرتبط

مامان کیان و رایان مامان کیان و رایان ۱۱ ماهگی
مامان ته تغاری مامان ته تغاری ۹ ماهگی
مامان یاسین وماهلین مامان یاسین وماهلین ۱ سالگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی