سلام خانوما سرلاک نستله گندم وسیب خوبه

۳ پاسخ

من که مارک نستله نمیگیرم امتیازش برای اسراییل هست و پولش میره تو جیبش

نستله اسراییلی نخریم

تصویر

سلام اره خیلی شیرین و خوشمزس ولی گندم و موز اصلا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان حلما🩷 مامان حلما🩷 ۱۳ ماهگی