۳ پاسخ

خطر ناک نبودم
ولی شکم بند بستم کلا مراقبت میکردم تا ۵-۶ماهگی که بچه سفت شد حسابی خیالم راحت شد
ولی کارامو آهسته انجام میدادم

من سر دخترم‌اینجوری بودم
گفتن جفت پایینه
ولی تا آخرش درد داشتم

وای منم مث توام

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد