۵ پاسخ

ببر دکتر

تب نداره اصن فقط بینیش گرفته و آب ریزش داره

آخه ی ویروس اومده خیلی میترسم متب آلوده ان

اگ الان تب داره ببر دکتر یا قطره پاراکید بده میاره پایین

هیچ کس نمیتونه بگه ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان زینب و زهرا🦋 مامان زینب و زهرا🦋 ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۵ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۱۴ ماهگی