۵ پاسخ

منم دارم مال کشیدگی رباط هاست رحم داره بزرگ میشه فشار و کشیدگی منم خیلی اذیتم اصلا نمیتونم بشینم یا خم بشم همش دراز کشیدم خونمو گند برداشته

منم همینجوری میشم گاهی اوقات

منم دارم گاهی. مخصوصا وقتی هفته م پر میشه دو طرف شکمم سمت تخمدانم انگار کش میاد...
فقط با شال بافت میبندم و میخوابم🥲

وای منم دارم خیلی میترسم

فقط استراحت و دراز بکش

سوال های مرتبط