۹ پاسخ

صفرم لازمت میشه

من تو همين گهواره خيليارو ديدم ميگفتن بچه هاشون با وزن ٣٨٠٠ و ٣٥٠٠ و اين حدودا دنيا اومدن تا دوماهگى سايز صفرتا سه ماه پوشوندن

نه بزرگ ميشه بايد تا بزنى
صفر تا سه ماه بگير

من یک ۱۰ تیکه سایز ۱ برداشتم یه ۵ تیکه سایز صفر و یدونه شلوار سایز یک هم جدا برداشتم

ست بیمارستان اگه گرفته باشی هم سایز مخصوص بچه است من ست بیمارستان گرفتم

منم صفر پوشیدم اولیو برا این یکیم صفر گذاشتم

ببین یه بحثی هست بین سایز صفر و یک که هی میگن صفر کوچیکه اون صفری که عزیزان میگن کوچیکه سه صفره نه صفر خالی
سایز صفر بچه با سه کیلو هشتصد تا یک ماه قشنگ ساپورت میکنه

نه بزرگه
من بچم ۳کیلوبودسایزصفرپوشیدهم تحتیم ۴کیلوبودصفرپوشید

بنظرم ی صفر‌بزار یدونه یک
ولی بیشتر صفر‌میپوشن

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد