عرق کاسنی از چند هفتگی بخوریم

۸ پاسخ

من از ۳۴ میخورم

ماه آخر بعضی روزا یه ته استکانی روزانه بخور

از هفته ۳۴ ،۳۵ ولی خالی نخور یکم بریز تو آب یا شربت بخور

۳۶-۳۷ هفته

35 هفتگی شروع کن

هفته اخر
چون عرق کاسنی سرده طبعش وباعث بیحالیت میشع

هرکسی به طبع خودش باید بخوره و قانون مطلق نداره
الان شما بخوری خوبه

چون من 38میخام سزارین کنم

سوال های مرتبط

مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان نگار مامان نگار ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی