۴ پاسخ

من الان سه وعده ام🙄

من بعد از واکسن چهار ماهگی با فرنی آب ی هفته بعد ی هفته فرنی با شیر و الانم سرلاک و سوپ و عدسی

من از دو هفته بعد اینکه شروع کردم

من از همین هفته اول بسکی بچه ام‌گشنه اس و بیقرار

سوال های مرتبط

مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی