۸ پاسخ

من چون شیرم کم بود از فرنی ساده شروع کردم بعد کم کم بهش ی بار خرما، ی بار گردو ،کدو حلوایی ،سیب اضافه کردم دادم خیلی هم دوس داره .از دیروز هم سوپ میدم

من فعلا فقط دارم سیب میدم

ب نظرتون خرما ضرر داره از الان بدم اگه ابپزش کنم و قاطی فرنی بدم؟؟

منم اول پوره میوه دادم الانم ک دوهفته ای میشه پوره میوه رو با فرنی قاطی میدم

من اول فرنی بعد سیب پخته شده و هویج و بعد سیب زمینی و...

فرنی، فرنی با پوره میوه ها، حریره بادوم... سوپ

فعلا پوره حریره

من فقط سیب شروع کردم ازپنج ماهگی

سوال های مرتبط

مامان 👧🏻نیهان و شاهان👶🏻 مامان 👧🏻نیهان و شاهان👶🏻 ۶ ماهگی