۱۰ پاسخ

لاوین رز بهتره

برا من مثبت کاذب پررنگ انداخت

خبه ولی زوده نزن

علائم داري.؟

من خودم هم از همین مارک زدم دقیق بود

اره عالی دقیق دقیقه ولی باید یه روز تاخیر داشته باشی بزنی

فقط مدیکور بزن

باردار باشی هر مارکی باشه جواب میده گلم انشاالله باردار باشی😊🤲🏻❤️

مثبت کاذب داره

نميدونم مديكور بهتره به نظرم

سوال های مرتبط

زینب زینب قصد بارداری
ابرا ابرا قصد بارداری
مامان مهدیار🩵 مامان مهدیار🩵 ۲ ماهگی
من🦋 من🦋 قصد بارداری
درسا درسا قصد بارداری
مامان رستا مامان رستا قصد بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته بیستم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسته‌ها🩷 مامان پسته‌ها🩷 ۵ ماهگی
رویا رویا قصد بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مبینا مبینا قصد بارداری