واکسن دوماهگی سخته مامانا ؟

۱۳ پاسخ

بستگی به بچه داره همه بچها مثل هم نیستن

پسر من زدن واکسن رو حس نکرد ، رفتیم خونه اول راحت خوابید ولی بیدار شد پاش شدید درد میکرد که استامینوفن دادم مجدد و کمپرس آبگرم کردم آروم شد دو بار تب کرد پاشویه کردم خوب شد تمام
خدارو شکر اصلا اذیت نشد
فقط مدام بهش شیر بده تب نکنه و شب گوشی ات رو هر یک ساعت زنگ بذار که بیدار شی مدام تبش رو چک کنی

منم دو هفته دیگ داره خیلی میترسم

بچه منم خیلیی اذیت شد

نع اصلا

نه من خانم بهداشت گفت قطره استامینوفن هر ۶ ساعت بده ولی من هر ۴ ساعت دادم خب بود خیلی تب نکرد پاهاش هم قنداق کردم که اذیت نشه خداروشکر پسرم اذیت نکرد منو

دختر من اذیت نشد فقط موقع زدن یکم گریه کرد

ن عزیزم .فقط قطره شوسر موقع بده .و دستمال گرم بزار .همین

ن اصلااا

نه عزیز

بعلهه پسرمن خیلی درد کشید

طبق شنیدهام تب داره و پا درد

خیلی بچه من اذیت شد پاهاشو محکم قنداق کنی تکون بخوره نفس بچه میره

سوال های مرتبط

مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۲ ماهگی
مامان کلوچه💗💙💗 مامان کلوچه💗💙💗 ۱۲ ماهگی
مامان رهام😍رادمهر😍 مامان رهام😍رادمهر😍 ۱۶ ماهگی
مامان لعیاوامیرحسن مامان لعیاوامیرحسن ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان دخترکم🎀 مامان دخترکم🎀 ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی