مامانا واکسن دوماهگی خیلی سخته؟

۴ پاسخ

بله خیلی

سخت نبود ولی بعدش تا چند روز از ترس از خواب میپرید

برای پسر من تب نداشت ولی ده روز من راهش بردم جیغ می‌کشید کلا اخلاقش عوض شد به خدا الان باز قلق بچه دستم اومد اصلا از این رو به اون رو شد

برای‌دختر من که خیلی خوب بود شبش هم حتی تب نداشت دیگه

سوال های مرتبط

مامان نینی گولو 👼🏻 مامان نینی گولو 👼🏻 ۸ ماهگی
مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان نیلا🧸 مامان نیلا🧸 ۶ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی