خانوما واکسن دوماهگی خیلی سخته؟

۳ پاسخ

دختر من یه روز و شب تب کرد پاش هم درد میکرد. سختیش همون شب اول بود خیلی بی قراری و گریه کرد تبش هم بالای ۳۸ نذاشتم بره

پسر منکه تب کرد یه پاشم درد میکرد ولی خب باید تب سنج دقیق داشته باشی تند تند چک کنی دمای بدنشو نزاری بالای۳۷بره هی من دستمال نم‌دار‌میزازشتم وپیشونیش

میگن بچه با بچه فرق میکنه واسه یکی سخته واسه یکی اسون دختر من خداروشکر اصلا تب اینا نکرد فقط یه ساعت اینا نق زد درد میکرد پاش

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان نیلا🧸 مامان نیلا🧸 ۶ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۲ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی