شنبه واکسن دوماهگی آوین
مامانا خیلی سخته؟؟؟

۸ پاسخ

ببین هربچه متفاوته

ون امروز زدم خیلی سخته😭

واسه هر بچه متفاوته واکنشش سعی کن پاراکید رو سروقت بدی ایشالله که بخیر میگذره نترس

دوماهگى از ٤ آسونترع

دوماهگی از ۴ ماهگی آسون تره

وقتی داشت واکسنو میزد قلبم وایساد قسمت سختش همین بود
اگه پاراکیدشو به موقع بدی و خونرو خیلی گرم نکنی اوکیه خیلی راحت میگذره

نه خیلی اسون بود فقط گرم شد نینی
روز اول کمپرس سرد بزار روز بعد کمپرس گرم

واسه ما ک خیلی سخت گذشت🫠
قشنگ 2 روز پاره شدمممم

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان نیلا🧸 مامان نیلا🧸 ۷ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۲ ماهگی
مامان امیر محمد🌹 مامان امیر محمد🌹 ۹ ماهگی