ببین هربچه متفاوته
ون امروز زدم خیلی سخته😭
واسه هر بچه متفاوته واکنشش سعی کن پاراکید رو سروقت بدی ایشالله که بخیر میگذره نترس
دوماهگى از ٤ آسونترع
دوماهگی از ۴ ماهگی آسون تره
وقتی داشت واکسنو میزد قلبم وایساد قسمت سختش همین بود
اگه پاراکیدشو به موقع بدی و خونرو خیلی گرم نکنی اوکیه خیلی راحت میگذره
نه خیلی اسون بود فقط گرم شد نینی
روز اول کمپرس سرد بزار روز بعد کمپرس گرم
واسه ما ک خیلی سخت گذشت🫠
قشنگ 2 روز پاره شدمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.