واکسن دوماهگی خیلی سخته؟

۶ پاسخ

نه خداروشکر

نه اصلا
یکم بیاد خونه بدنش گرم میشه وگرنه راحته

برای من خیلی سخت بود چون خیلی گریه کرد برای همین برای واکسن دو‌ماهگی با نامه دکتر نوع تزریقات تعویض کرد چون گفت خیلی خطر داره اگه اینقدر گریه کرده

میگن سخته

بهترین کاری ک میتونی بکنی حتما پارچه ای چیزی بپیچ دور پاش ک پاشو تکون نده چون با هربار تکون دادن پاش گریه میکنه

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۲ ماهگی
مامان امیر محمد🌹 مامان امیر محمد🌹 ۹ ماهگی