خانوما واکسن دوماهگی سخته؟؟؟

۱۳ پاسخ

بستگی به بدن نی نی داره
برا دختر من تا آخرین واکسن که یک سال ونیمگی بود حتی یه ذره هم اذیت نشد هزار ماشالله

نه بابا خیلی راحته استرس نداشته باش

پسر من روز اول خوب بود فقط خوابید روز دوم هم بد نبود ولی روز سوم و چهارم فاجعه بود خیلی سخت گذشت

من دخترم اذیت نکرد اصلا ولی بچه با بچه فرق داره ممکنه یه بچه اریت بشه یه بچه نه

برا پسر من خیلی آسون بود

خداروشکر برا پسر من سخت نبود

اره خیلی سخته

هر بچه ای یه جوره.دوقلوهای من روز اولشون فاجعه بود همش درد و گریه و جیغ.دوتایی با هم گریه میکردن و بالا میاوردن. یه بساطی بود. تا چند شب هم از خواب میپریدن از پادرد گریه میکردن فردا نوبت چهارماهگیشونه واقعا میترسم برم

برا من‌سخت گزشت و الان هول ۴ ماهگیشو دارم

بستگی به بچه داره
بدنش چقدر واکنش نشون بده
پسر من اذیت شد پسر خواهذم انگار نه انگار

واکسن دوماهگی برای من سخت گذشت
چهارماهگی خوب گذشت

بچه با بچه فرق میکنه
پسر من خیلی اذیت شد

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان رهام😍رادمهر😍 مامان رهام😍رادمهر😍 ۱۶ ماهگی
مامان لعیاوامیرحسن مامان لعیاوامیرحسن ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان دخترکم🎀 مامان دخترکم🎀 ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۷ ماهگی
مامان نینی گولو 👼🏻 مامان نینی گولو 👼🏻 ۸ ماهگی
مامان نیلا🧸 مامان نیلا🧸 ۶ ماهگی