بستگی به بدن نی نی داره
برا دختر من تا آخرین واکسن که یک سال ونیمگی بود حتی یه ذره هم اذیت نشد هزار ماشالله
نه بابا خیلی راحته استرس نداشته باش
پسر من روز اول خوب بود فقط خوابید روز دوم هم بد نبود ولی روز سوم و چهارم فاجعه بود خیلی سخت گذشت
من دخترم اذیت نکرد اصلا ولی بچه با بچه فرق داره ممکنه یه بچه اریت بشه یه بچه نه
برا پسر من خیلی آسون بود
خداروشکر برا پسر من سخت نبود
اره خیلی سخته
هر بچه ای یه جوره.دوقلوهای من روز اولشون فاجعه بود همش درد و گریه و جیغ.دوتایی با هم گریه میکردن و بالا میاوردن. یه بساطی بود. تا چند شب هم از خواب میپریدن از پادرد گریه میکردن فردا نوبت چهارماهگیشونه واقعا میترسم برم
برا منسخت گزشت و الان هول ۴ ماهگیشو دارم
بستگی به بچه داره
بدنش چقدر واکنش نشون بده
پسر من اذیت شد پسر خواهذم انگار نه انگار
واکسن دوماهگی برای من سخت گذشت
چهارماهگی خوب گذشت
بچه با بچه فرق میکنه
پسر من خیلی اذیت شد
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.