خانوما دماسنج چه مدلی خوبه؟

۲ پاسخ

من هم حالت تفنگی دارم هم از اون جیوه ای ولی تفنگی رو استفاده میکنم راضی هستم

من این مدلی دارم خوبه زیربغلیه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۸ ماهگی
مامان لنا🐣💛 مامان لنا🐣💛 ۱۳ ماهگی