۲ پاسخ

من زایمان طبیعی بودم بخیه های داخلی واژنم هنوز خوب نشده, 😞

دکتر نرفتی چک کنه؟؟ مگه تا ۱۰ روز نباید بیفتخ

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان آنیسا و آرکان مامان آنیسا و آرکان ۴ ماهگی