سلام دوستان شریت زینک چی خوبه

۳ پاسخ

تقویتی هسش مخصوصا موقع اسهال بچه دکتر زینک تجویز میکنه تا آب بدنش کم نشه

من پدیا بست میدادم خوب بود

من نئو زینک میدادم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۲ سالگی
مامان نورا سادات😍 مامان نورا سادات😍 ۲ سالگی