لاک بزنم خطرناکه یا ضرر دارع برا بچم.؟

۸ پاسخ

من از اول بارداری تا الان که کاشت دارم مشکلی نداره

ن بابا بزن

ن بابا من کاشت زدم

نه فکر نکنم این بلاگرارو من دیدم تازه کاشت ناخن انجام میدن

عزیزم ببخشید برنامه میلی رو داری

من چند روز قبل زدم بد مدتها .دیگ اخرای ماه هسیم دیگ چیزی نمیشه

من زدم چندبار فک نکنم ایراد داشته باشه

نه.

سوال های مرتبط

مامان معجزه🩵 مامان معجزه🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی ۱۲ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی