۶ پاسخ

منم اولین اقدامم بود بعد ۲ روز تاخیر پریود شدمو الان دوره پریودیم تموم شده

ای بابا😞
تنبلی نداری یا خدایی نکردع کیست یافیبروم
چون تک تک ایناباغث تاخیرمیشه و البتع اکه افزایش وزن داشتی تاهیر رخ میده

تاخیرم زیاد داری

شاید بیبی چک نشون نمی ده فردا برو آزمایش بده خودتو از بلاتکلیفی عین من در بیار
انشاالله که نینی باشه

ناراحت نشو عزیزم خیر و حکمتی داره مطمئنن🥺🫂🤲🏻

تنبلی تخمدان داری؟

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
سمیرا سمیرا قصد بارداری
معجزه خدا...♡ معجزه خدا...♡ قصد بارداری