خانوما من ۹هفته و ۲روزمه کسی می‌پرسه چند ماهی بگم ۳ماه؟

۷ پاسخ

بیا اینو ذخیره کن

تصویر

دقیقا با منی 😍 منم میگم تو سه ماهم.

دو ماه

دو‌ماه و‌نیم

اره سه ماه

تازه رفتم تو سه ماه 🥰
یا تازه رفتم تو هشت ماه. .
یا آخرای چهارماهگی هستم.
دقیق نیاز نیست بگی عزیزم

دوماهونیم

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان هفته یازدهم بارداری
مامان اسراء و آلاء مامان اسراء و آلاء ۳ ماهگی
مامان روکسانا مامان روکسانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هشتم بارداری