توروخدا اگ از هماتوم تجربه دارید بگید😭💔۷هفتمه

۹ پاسخ

سلام من هماتوم داشتم 78*56
خونریزی خیلی شدید
ولی شکر خدا زایمان کردم و الان یک سالشه
فقط استراحت و خواب

منم دارم بچه دو نیم سالشه تنها نیستی 😥

من هماتوم دارم استراحت و شیافت هر ۸ ساعت خداروشکر بهترم

از توالت فرنگی استفاده کن
رابطه اصلا اصلا نداشته باش ک دورازجون به خونریزی ختم میشه
پیاده روی نکن
کارای خونه انجام نده
فقط وفقط استراحت و استفاده به موقعه از شیاف

بازهم از الان متوجه هوماتوم شدی دیگه زود جذب میشه با شیاف و استراحت
من الان متوجه هوماتوم شدم
واسه شما چند درصده ؟ ابعاد هوماتوم میدونی!؟

شیاف
استراحت تا میتونی زیاد باشه
عدم نزدیکی
استفاده از دستشویی فرنگی

عزیزم چیز مهمی نیست،نگران نباش،منم دارم شیاف استفاده میکنم

شیاف و امپول بهت میدن تا ان تی جذب میشه یا نهایتا تا آنومالی

نترس اکثر زنای باردار دارن
منم دارم شیاف استفاده میکنم جذب میشه خودش

سوال های مرتبط

مامان دل‌آنا مامان دل‌آنا ۴ ماهگی
مامان میلا بانو💕 مامان میلا بانو💕 ۸ ماهگی
مامان نیلای و هاکان مامان نیلای و هاکان ۵ ماهگی