اینم از ارد برنج دخملی😍😍😍😍😍

تصویر
۶ پاسخ

با چه برنجی واسه نینی هاتون فرنی درس میکنین؟

خودت آسیاب کردی؟

من واسه بچه بزرگم برنج ومیاوردم میشستم بعد خشک شدن آسیاب میکردم باهاش فرنی درست میکردم بایه ذره نبات

اها خوبه

مگه آردبرنج میدی زود نیست

خودت درست کردی

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو ۱ سالگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان میکائیل و راحیل مامان میکائیل و راحیل ۱۷ ماهگی
مامان کوچولو 🍼💙🧿🩶 مامان کوچولو 🍼💙🧿🩶 ۵ ماهگی
مامان رستا خانم💜 مامان رستا خانم💜 ۱۴ ماهگی